One day left.

Date: 2013-06-15, time: 18:35:00
Published by Qui in the category: Före resan
Bildkälla // Direkt efter att resan var bokad öppnade jag nedräkningsappen och lade till en bild på Paris och siffrorna som appen angav plågade mig på ett eller annat sätt. Det kändes så långt ifrån och jag ville bara packa resväskorna och dra med detsamma. Nu är det bara 1 dag kvar. I skrivandes stund sitter jag i bilen på väg mot Märsta och tidigt imorgon bär det av mot Arlanda. Väl på Arlanda hoppas jag på att stämningen är på topp och att alla är lika förväntansfulla som mig. Bloggen, är ni med mig eller?!?! // Right after the trip was booked, I opened the countdown-app and added a picture of Paris and the numbers that the app stated tormented me in one way or another. It seemed so far away and I just wanted to pack the suitcases leave. Now it's only one day left. Once at the airport tomorrow, I hope that everyone is as excited as me. The blog, are you with me or what?!?!


be kind.




NAMN
V.I.P?

E-POSTADRESS (publiceras ej)


URL/BLOGGADRESS


KOMMENTAR