Excited by the thought.

Date: 2013-03-10, time: 18:33:00
Published by Qui in the category: Före resan
 
Att jag kommer bo hos en familj i Englands sydkust, uppleva en annan kultur, gå på den otroligt fina - över 11 km långa strand i Bournemouth, besöka storstäder såsom London och mysiga småstäder, ha bästa shoppingutbudet, skratta mig igenom dagarna med nya vänner och bli mer självsäker låter för bra för att vara sant. Jag kan inte riktigt förstå att jag, bara om två månader, kommer få en av mina stora drömmar uppfylld. // The fact that I will live with a family in England's south coast, experience a new culture, going to the incredibly fine - over 11 km long beach in Bournemouth, visiting big cities such as London and cozy towns, have the best shopping choice, laughing my way through the day with new friends and become more confident sounds too good to be true. I really can't understand that, in just two months, I will get one of my biggest dreams fulfilled.
 
Om jag kommer ha tillgång till internet är ännu en obesvarad fråga. I värsta fall får jag sno åt mig WIFI på kaféer runt om men jag skall i alla fall försöka hålla bloggen igång. // If I will have access to the Internet is still an unanswered question. In the worst case, I will look after WiFi at cafes around. 
 
Innan min resa till England drar jag iväg på en liten tripp till den magiska staden. Detta är ytterligare en dröm som kommer att bli uppfylld. // Before my trip to England I am heading off on a little trip to the magical city. This is another dream that will be fulfilled.
 
Jag åker denna resa tillsammans med STS. Har ni några funderingar är det bara att skriva! // I travel this journey together with STS. If you have any questions, just ask!



2012-2013 © Copyright
Design by: Qui Ngo (me)