Kidnapping, shopping and Days restaurant.

Date: 2013-07-14, time: 22:30:00
Published by Qui in the category: Under resan
Ingen ledare syntes till på torget utan där stod chefen med vita kuvert. Han sade att våra ledare hade blivit kidnappade och att vi skulle hitta dem med hjälp av att följa små ledtrådar. Det låg 11 st ledtrådar i kuvertet och vi skulle till varje ställe och ta bild på hela gruppen. Efter tre timmar var vi äntligen klara och klart som tusan att våra ledare låg på stranden - men det hade vi redan förutspått innan! // There was no leader in sight in the square but the boss was there and he had white envelopes in his hands! He said that our leaders had been kidnapped and that we were suppose to find them by using the small clues. It was 11 pieces of clues in the envelope and we were going to each location and take pictures of the whole group. After three hours we were finally finished and yeah, the leaders were on the beach, of course - but we had already predicted it! 
 
Tror inte att jag har ätit nyttigt nån dag under hela min vistelse här i Bournemouth, hehe. // I don't think I've eaten healtyhy any day throughout my stay here in Bournemouth, hehe. 
 
Hela eftermiddagen gick jag och shoppade för mig själv och jag lyckades shoppa för över £100, applåder till mig! På kvällen mötte jag upp dessa sötisar för att ha en avskedsmiddag! Oj, vad jag kommer sakna dem.. // All afternoon I went shopping for myself and I managed to shop for over £100, applause to me! In the evening I met up with these cuties to have a farewell dinner! Oh, I will miss there girls..
 
Photo: Annika Koolman, Edit: Qui Ngo (me)
Den här restaurangen alltså, jag finner inga ord! Jag har aldrig sett så mycket mat på ett och samma ställe innan. Det fanns minst 250 rätter att välja mellan och när det var dags för dessert fanns det allt från frukter, bär, godis, tårtor och bakelser! Jag var i himmelriket! Om ni befinner er i Bournemouth måste ni besöka denna restaurang, läs mer om deras restaurang här// I can't find any words for this restaurant! I have never seen so much food in one place before. There was at least 250 dishes to choose from and when it was time for dessert, there was everything from fruits, berries, candy, cakes and pastries! I was in heaven! If you are in Bournemouth, you have to visit this restaurant, read more about the restaurant here.
 
Det var en del människor som stirrade på vårt bord men för tusan, vi var fyra hungriga tjejer! Haha! // There were some people who stared at our table but damn it, we were four hungry girls! Haha!
 
Hälsar godnatt från Bournemouth. // Good night from Bournemouth.


be kind.




NAMN
V.I.P?

E-POSTADRESS (publiceras ej)


URL/BLOGGADRESS


KOMMENTAR