Gothenburg.

Date: 2013-09-21, time: 20:05:00
Published by Qui in the category: Efter resan
Vecka 44 tar jag mitt pick och pack och drar till Göteborg! Vet inte hur länge jag stannar än men en sak är säker: jag kommer att ha det så kul! Kommer bland annat att hänga med Line och Felicia (de på bilden), saknar dem till tusen! // Week 44 I'm going to Gothenburg! I don't know how long I'll be staying but one thing is clear: I'll be having so much fun with Line and Felicia, miss them so much!


be kind.



Postat av: Anna

Hur mycket fickpengar hade du med dig? :)

Svar: Det kan låta mycket men ca 10 tusen. Hade räknat med att shoppa för ca 4 och resten till mat :) Det gick åt en hel del till mat då jag köpte lunch varje dag.. Några av mina vänner hade med sig ca 5 tusen och de klarade sig galant. Är du en sådan som gillar att shoppa så kör på 5000+ (shoppingutbudet är woooow)!
Ett tips är att ta med MER än vad STS rekommenderar då det är en del dolda avgifter som skall betalas på plats som STS inte nämner vid informationsmöten m.m. Ha så kul!
▲ QUI NGO.

2014-05-10 21:26:11
Postat av: Anonym

Vad finns det för bra affärer i Bournemouth? :)

Svar: Shoppingutbudet är hur bra som helst! Det bästa av allt är nog att det finns så mycket butiker runt "the square" (torget) så man slipper åka långa sträckor för att komma till en viss butik. Om man vill åka till shoppingcenter så är det bara att ta bussen, tar ca 10-30 min :)
Primark, Newlook, Zara, River Island, Topshop, H&M, Republic, Lush, The body shop, Accessorize, Schuh, Office och Marks & Spencer. Det finns självklart fler butiker men det var dem butikerna som jag handlade mest från så det är dem som jag kommer på just nu!
▲ QUI NGO.

2014-05-13 22:28:39

NAMN
V.I.P?

E-POSTADRESS (publiceras ej)


URL/BLOGGADRESS


KOMMENTAR